HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Education / Faculty of Education >
教授学の探究 >
第7号 >

文学作品の指導における作品構造と学習者の解釈活動の関係について:作品レベル―コードモデル

Files in This Item:
7_p69-82.pdf834.31 kBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/13560

Title: 文学作品の指導における作品構造と学習者の解釈活動の関係について:作品レベル―コードモデル
Authors: 藤原, 顕 Browse this author
Issue Date: 25-Mar-1989
Publisher: 北海道大学教育学部教育方法学研究室
Journal Title: 教授学の探究
Volume: 7
Start Page: 69
End Page: 82
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/13560
Appears in Collections:教授学の探究 > 第7号

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University