HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Education / Faculty of Education >
北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University >
第93号 >

状況論的学習観における「文化的透明性」概念について:Wengerの学位論文とそこから示唆されること

Files in This Item:
93_P81-157.pdf8.06 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:https://doi.org/10.14943/b.edu.93.81

Title: 状況論的学習観における「文化的透明性」概念について:Wengerの学位論文とそこから示唆されること
Other Titles: On Wenger's Concept of“Cultural Yrabsparency”in Situated Appriach fir Learning
Authors: 伊藤, 崇1 Browse this author
藤本, 愉2 Browse this author
川俣, 智路3 Browse this author
鹿嶋, 桃子4 Browse this author
山口, 雄5 Browse this author
保坂, 和貴6 Browse this author
城間, 祥子7 Browse this author
佐藤, 公治8 Browse this author
Authors(alt): ITO, Takashi1
FUJIMOTO, Yuu2
KAWAMATA, Tomomichi3
KASHIMA, Momoko4
YAMAGUCHI, Yuu5
HOSAKA, Kazutaka6
SHIROMA, Syoko7
SATO, Kimiharu8
Issue Date: Jun-2004
Publisher: 北海道大学大学院
Journal Title: 北海道大学大学院教育学研究科紀要
Volume: 93
Start Page: 81
End Page: 157
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/28930
Appears in Collections:北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University > 第93号

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University