HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >

Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Export metadata:
Showing results 1 to 4 of 4
TypeAuthor(s)TitleOther TitlesCitationCitation(alt)Issue Date
theses (doctoral)村山, 友里枝第二言語習得における日本語と韓国語の目的語を標示する格の学習困難度の研究 : 有標性と他動性によるアプローチ---25-Mar-2020
theses (doctoral - abstract and summary of review)村山, 友里枝第二言語習得における日本語と韓国語の目的語を標示する格の学習困難度の研究 : 有標性と他動性によるアプローチ [論文内容及び審査の要旨]---25-Mar-2020
bulletin (article)村山, 友里枝目的語を標示する日本語の与格「に」と韓国語の対格「을/를」の有標性と学習困難度 : 韓国人日本語学習者のデータに着目してMarkedness and Learning Difficulty of the Japanese Dative Case (ni) and the Korean Accusative Case (ul/lul) Marking Obejcts : With Special Reference to Data from Korean Japanese-Learners国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies25-Mar-2016
bulletin (article)村山, 友里枝第二言語習得における学習困難度の言語類型論的研究について : 有標性の概念の問題点と格の学習困難度への拡張On the Typological Approach to Learning Difficulty in Second Language Acquisition : Some Problems with “Markedness” and Its Application to Learning Difficulty of Grammatical Case国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism StudiesMar-2015
Showing results 1 to 4 of 4

 

Hokkaido University