HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >

Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Export metadata:
Showing results 1 to 4 of 4
TypeAuthor(s)TitleOther TitlesCitationCitation(alt)Issue Date
article岡田, 智; 桂野, 文良; 岡田, 博子; 石崎, 滉介; 江本, 優衣; 田畑, 牧子就学前にはじめて発達相談を受けた子ども57名のWPPSI-IIIの特徴 : 発達障害評価尺度及びワーキングメモリー検査のアセスメントバッテリーの適用WPPSI-III profiles of 57 preschool children who took developmental consultation for the first time : application of assessment battery of developmental disability scales and working memory tests臨床心理学Japanese journal of clinical psychology16-Nov-2021
bulletin (article)岡田, 智; 岡田, 克己; 森村, 美和子; 中村, 敏秀; 山下, 公司; 桂野, 文良大都市の通級指導教室で社会性指導を受けている子どもたちの実態調査 : WISC-Ⅳプロフィール、自己理解、ソーシャルスキルの関連についてSituations of children attending in resource rooms in large city in Japan : relationship between WISC-Ⅳ profile, self-understanding, social skills子ども発達臨床研究Annual Report of Research and Clinical Center for Child Development25-Mar-2020
bulletin (article)岡田, 智; 桂野, 文良; 山下, 公司; 難波, 友里日本版WPPSI-Ⅲと検査行動アセスメントが就学に向けての相談支援に有効であった事例 : 検査行動チェックリスト改訂版と就学前の子どもの認知発達評価に関してCase study of WPPSI-Ⅲ and test-taking behavior checklist : revised for preschool children子ども発達臨床研究Annual Report of Research and Clinical Center for Child Development25-Mar-2019
bulletin (article)桂野, 文良; 山下, 公司; 石崎, 滉介; 岡田, 智日本版WISC-ⅣにおいてCHC モデルとGAI モデルの解釈が有効であった事例Two case studies of applying CHC and GAI interpretation models of WISC-Ⅳ子ども発達臨床研究Annual Report of Research and Clinical Center for Child Development25-Mar-2019
Showing results 1 to 4 of 4

 

Hokkaido University