Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Showing results 1 to 6 of 6
Type | Author(s) | Title | Other Titles | Citation | Citation(alt) | Issue Date | bulletin (article) | 藤野, 友紀 | 「支援」研究のはじまりにあたって : 生きづらさと障害の起源 | Views on the study of supporting children : The origins of difficulties, disabilities and handicaps | 子ども発達臨床研究 | The Annual Report of Research and Clinical Center for Child Development | 30-Mar-2007 |
bulletin (article) | 藤野, 友紀; 成田, 美貴; 世古, 由美; 宮串, 尚江 | 保育における劇遊び導入の発達的意義:北大幼児園4,5歳児異年齢混合保育の実践記録をもとに | What Develops Through a Collective Drama Play in Infancy? | 北海道大学大学院教育学研究科紀要 | - | Jun-2004 |
bulletin (article) | 藤野, 友紀 | 記銘における外的媒介物の利用とリテラシー発達 | The Use of External Means in Memorizing and Literacy Development | 北海道大学大学院教育学研究科紀要 | - | Feb-2004 |
bulletin (article) | 藤野, 友紀 | 保育実践における「記録」の機能:保育実践の発達に迫るための「記録」研究の視点 | Pragmatics of Recording Activity for Nursing Practice | 北海道大学大学院教育学研究科紀要 | - | Jun-2002 |
bulletin (article) | 高林, 朋恵; 藤野, 友紀 | 保育実践に迫るための方法論を求めて:城戸幡太郎と倉橋惣三における保育実践観を手がかりに | Inquiry for the Method of Studying Nursing Practice | 北海道大学大学院教育学研究科紀要 | - | Jun-2002 |
bulletin (article) | 藤野, 友紀 | 保育実践における「記録」の機能:保育実践の発達に迫るための「記録」研究の視点 | Pragmatics of Recording Activity for Nursing Practice | 北海道大学大学院教育学研究科紀要 | - | Dec-2001 |
Showing results 1 to 6 of 6
|