HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >

Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Export metadata:
Showing results 1 to 6 of 6
TypeAuthor(s)TitleOther TitlesCitationCitation(alt)Issue Date
bulletin (article)藤野, 友紀「支援」研究のはじまりにあたって : 生きづらさと障害の起源Views on the study of supporting children : The origins of difficulties, disabilities and handicaps子ども発達臨床研究The Annual Report of Research and Clinical Center for Child Development30-Mar-2007
bulletin (article)藤野, 友紀; 成田, 美貴; 世古, 由美; 宮串, 尚江保育における劇遊び導入の発達的意義:北大幼児園4,5歳児異年齢混合保育の実践記録をもとにWhat Develops Through a Collective Drama Play in Infancy?北海道大学大学院教育学研究科紀要-Jun-2004
bulletin (article)藤野, 友紀記銘における外的媒介物の利用とリテラシー発達The Use of External Means in Memorizing and Literacy Development北海道大学大学院教育学研究科紀要-Feb-2004
bulletin (article)藤野, 友紀保育実践における「記録」の機能:保育実践の発達に迫るための「記録」研究の視点Pragmatics of Recording Activity for Nursing Practice北海道大学大学院教育学研究科紀要-Jun-2002
bulletin (article)高林, 朋恵; 藤野, 友紀保育実践に迫るための方法論を求めて:城戸幡太郎と倉橋惣三における保育実践観を手がかりにInquiry for the Method of Studying Nursing Practice北海道大学大学院教育学研究科紀要-Jun-2002
bulletin (article)藤野, 友紀保育実践における「記録」の機能:保育実践の発達に迫るための「記録」研究の視点Pragmatics of Recording Activity for Nursing Practice北海道大学大学院教育学研究科紀要-Dec-2001
Showing results 1 to 6 of 6

 

Hokkaido University