HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >

Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Export metadata:
Showing results 1 to 4 of 4
TypeAuthor(s)TitleOther TitlesCitationCitation(alt)Issue Date
theses (doctoral - abstract and summary of review)蘇, 文ネット・クチコミが消費者行動に及ぼす影響のメカニズム : 中国の旅行サービスに関する実証的研究 [論文内容及び審査の要旨]---30-Jun-2015
theses (doctoral)蘇, 文ネット・クチコミが消費者行動に及ぼす影響のメカニズム : 中国の旅行サービスに関する実証的研究The Influence Mechanism of the Electronic Word-of-Mouth on Consumer Behavior : Based on the Empirical Research of the Chinese Travelers--30-Jun-2015
bulletin (article)蘇, 文社会ネットワークの視点から見たオンライン・コミュニティ : ネットワーク構造分析によるオピニオン・リーダー研究Online Community : A Social Network Perspective : An Empirical Study of Opinion Leader through Network Structure Analysis国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies18-Mar-2014
bulletin (article)蘇, 文情報源がネット・クチコミの信憑性に及ぼす影響 : 中国の「新浪微博」における実証研究The infl uence of Message Sources on Credibility of electronic Word of Mouth : An Empirical Study on China's Sina-Weibo国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies20-Mar-2013
Showing results 1 to 4 of 4

 

Hokkaido University