HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Education / Faculty of Education >
北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University >
第96号 >

H・ワロンの子どもの発達段階と「私という意識」の形成:言語活動に先立つものとしての表現行為(情動と模倣)をめぐって

Files in This Item:
96_P25-38.pdf1.44 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:https://doi.org/10.14943/b.edu.96.25

Title: H・ワロンの子どもの発達段階と「私という意識」の形成:言語活動に先立つものとしての表現行為(情動と模倣)をめぐって
Other Titles: Re-examination of Henri Wallon's Formation of “Self”:The Emotion and Imitation as the Pre-Ianguage Expression
Authors: 上西, 知子1 Browse this author
Authors(alt): UENISHI, Tomoko1
Issue Date: Jun-2005
Publisher: 北海道大学大学院
Journal Title: 北海道大学大学院教育学研究科紀要
Volume: 96
Start Page: 25
End Page: 38
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/28955
Appears in Collections:北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University > 第96号

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University