HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of International Media, Communication and Tourism Studies / Research Faculty of Media and Communication >
Sauvage : 北海道大学大学院国際広報メディア・観光学院院生論集 >
第7号 >

スポーツイベントに協賛するスポンサー企業の経営戦略に関する一考察 : 2010広州アジア大会のスポンサーTCL集団へのインタビュー調査から

Files in This Item:
Sau7_007.pdf1.06 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/46938

Title: スポーツイベントに協賛するスポンサー企業の経営戦略に関する一考察 : 2010広州アジア大会のスポンサーTCL集団へのインタビュー調査から
Authors: 梁, 爽 Browse this author
Issue Date: Mar-2011
Publisher: 北海道大学大学院国際広報メディア・観光学院院生論集制作委員会
Journal Title: Sauvage : 北海道大学大学院国際広報メディア・観光学院院生論集
Journal Title(alt): Sauvage : Graduate students' bulletin, Graduate School of International Media, Communication and Tourism Studies, Hokkaido University
Volume: 7
Start Page: 81
End Page: 90
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/46938
Appears in Collections:Sauvage : 北海道大学大学院国際広報メディア・観光学院院生論集 > 第7号

Submitter: 国際広報メディア・観光学院院生論集制作委員会

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University