HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Theses >
博士 (工学) >

移動時間の不確実性を考慮したネットワークレベルにおける道路政策分析手法の開発 [論文内容及び審査の要旨]

This item is licensed under: Creative Commons Attribution 4.0 International

Files in This Item:
TANI_Ryuichi_abstract.pdf論文内容の要旨122.81 kBPDFView/Open
TANI_Ryuichi_review.pdf審査の要旨112.34 kBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/80178
Related Items in HUSCAP:

Title: 移動時間の不確実性を考慮したネットワークレベルにおける道路政策分析手法の開発 [論文内容及び審査の要旨]
Other Titles: Development of methods for network level analysis of road policy considering travel time uncertainty [an abstract of dissertation and a summary of dissertation review]
Authors: 峪, 龍一 Browse this author
Issue Date: 25-Dec-2020
Conffering University: 北海道大学
Degree Report Number: 甲第14307号
Degree Level: 博士
Degree Discipline: 工学
Examination Committee Members: (主査) 教授 内田 賢悦, 教授 萩原 亨, 教授 高野 伸栄
Degree Affiliation: 工学院(北方圏環境政策工学専攻)
Rights: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Type: theses (doctoral - abstract and summary of review)
URI: http://hdl.handle.net/2115/80178
Appears in Collections:課程博士 (Doctorate by way of Advanced Course) > 工学院(Graduate School of Engineering)
学位論文 (Theses) > 博士 (工学)

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University