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TypeAuthor(s)TitleOther TitlesCitationCitation(alt)Issue Date
bulletin (article)菅, 万希子; 鈴木, 紀子; 藤原, 靖也; 吉澤, 剛; 工藤, 充; 加納, 圭国民参画型科学技術イノベーション政策形成に向けたセグメンテーションの開発 : 科学技術イノベーション政策に関する世論調査をもとにDevelopment of a New Segmentation for Broad Public Engagement in Science, Technology and Innovation Policy : From an Opinion Poll on Science, Technology and Innovation科学技術コミュニケーションJapanese Journal of Science CommunicationDec-2017
bulletin (article)蒋, 舸; 山東, 佳帆//訳著作権法と特許法における「懲罰的賠償制度」の非懲罰性On Removing the Punishing Element from "Punitive Damages" in Copyright and Patent Law知的財産法政策学研究Intellectual property law and policy journalOct-2019
bulletin (other)-北大構内の遺跡 XXIIHokkaido University Campus Sites XXII--31-Mar-2016
proceedings内田, 純一日本の観光地域はサービス・イノベーションを創出できるか : ディスティネーション管理論とサービス・イノベーション研究の統合に向けて-「観光創造学を考える」研究会録 / 北海道大学観光学高等研究センター共同研究会「観光創造研究会」設立準備会-1-Jul-2014
bulletin (article)林, 啓瑞プロダクト・イノベーションの成功分析:台湾・シンガポールにおけるサイエンスパーク入居企業の組織比較Analysis of Successful Product Innovation:Comparing the Organaizations in the Taiwan Hsinchu Science-Based Industrial park & the Singapore Science Park經濟學研究ECONOMIC STUDIESDec-1994
bulletin (article)林, 啓瑞プロダクト・イノベーションのための組織:電気機器業界における日台企業の実態調査Organizations for Product Innovation:Comparative Analysis on Japanese and Taiwanese Companies經濟學研究ECONOMIC STUDIESSep-1989
bulletin (article)種村, 剛科学技術コミュニケーションにおけるリスクコミュニケーションの位置づけPositioning of Risk Communication in Science and Technology Communication科学技術コミュニケーションJapanese Journal of Science Communication27-Dec-2018
article三宅, 創太; 小林, 信三; 楢木, 隆彦; 加藤, 知愛白川郷の「結」が生み出すイノベーションに関する実践的研究Created by Shirakawa-go's「yui」Practical research on innovation人工知能学会第二種研究会資料-23-Nov-2022
theses (doctoral - abstract and summary of review)小林, 大州介イノベーションと人工物進化 : シュンペーターとネオ・シュンペーター学派の理論的再考を通じて [論文内容及び審査の要旨]---24-Mar-2016
bulletin (article)小林, 裕和旅行業における商品イノベーションを引き起こす旅行商品の特性についてCharacteristics of A Package Tour Leading Product Innovation for Tour Operators国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies10-Mar-2010

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