Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
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Type | Author(s) | Title | Other Titles | Citation | Citation(alt) | Issue Date | bulletin (article) | KURODA, SHIGEO | A COHORT ANALYSIS OF HOUSEHOLD CONSUMPTION BEHAVIOR ON LIFE CYCLE IN JAPAN | - | HOKUDAI ECONOMIC PAPERS | - | 1972 |
bulletin (article) | KURODA, SHIGEO | PROBLEMS ON TRADE-OFFS AMONG CHARACTERISTICS OF A PRODUCT IN MARKETING:AN ECONOMIC THEORETICAL APPROACH | - | HOKUDAI ECONOMIC PAPERS | - | 1979 |
bulletin (article) | KURODA, Shigeo | Sensitivity Analysis of the Questionnaire about Japanese Consumers | - | ECONOMIC JOURNAL OF HOKKAIDO UNIVERSITY | - | 1994 |
bulletin (article) | KURODA, Shigeo | A View of Regional Marketing on the Comparison of Income and Expenditure in Japan | - | ECONOMIC JOURNAL OF HOKKAIDO UNIVERSITY | - | 1993 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 「わが国世帯消費行動に関するコーホート分析の若干の補足」 | Some Problems on the Cohort Analysis of Household Comsumption Behavior in Japan | 北海道大學 經濟學研究 | THE ECONOMIC STUDIES | Aug-1973 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | エリア・マーケティングにおける一視点:所得,消費支出格差の地域間比較 | A New Factor of Area Marketing:Differences of Regional Household Income and Expenditures in Japan | 經濟學研究 | ECONOMIC STUDIES | Sep-1989 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | オーストラリアの消費者行動と商業環境 | Consumer Behavior and Retail System in Australia | 經濟學研究 | ECONOMIC STUDIES | Mar-1993 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | フランスの消費者行動と商業環境 | French Consumer and Commerce | 經濟學研究 | ECONOMIC STUDIES | Jun-1990 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 現代マーケティングの研究課題序説 | The Future of Marketing Science | 經濟學研究 | ECONOMIC STUDIES | Mar-1998 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 購買者行動と確率過程モデル:マルコフ過程モデルを中心として | On the Stochastic Models of Buying Behavior | 北海道大學 經濟學研究 | THE ECONOMIC STUDIES | Jun-1975 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 商業環境と地域性:消費者意識調査による予備的研究 | A Preliminary Approach about Consumer Images of the Relation between Retail Institutions and Locality Based on a Questionnaire Method | 北海道大學 經濟學研究 | THE ECONOMIC STUDIES | Mar-1980 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 商業者意識と行動にみる地域性:都市間比較実態調査 | A Regional Difference Based on Retailer and Wholesalor Images | 北海道大學 經濟學研究 | THE ECONOMIC STUDIES | Aug-1981 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 消費関数論の展望と資産理論:T.Mayerの「標準所得理論」を中心として | A Note on the Present State of the Theory of Consumption Function;Mayer's Standard Income Theory and the Wealth Theories | 北海道大學 經濟學研究 | THE ECONOMIC STUDIES | Mar-1974 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 消費者意識調査における質問項目の感度分析 | Sensitivity Analysis on the Relative Importance among Categories in a Consumer Image-Questionnaire | 經濟學研究 | ECONOMIC STUDIES | Mar-1986 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 消費者行動と商業環境:地域性問題と中心とした消費者意識の都市間比較実態調査 | A Regional Difference Based on Consumer Images | 北海道大學 經濟學研究 | THE ECONOMIC STUDIES | Mar-1981 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 世帯消費行動とライフ・サイクル:その理論的背景 | Household Consumption Behavior and Life Cycle;Theoretical Background | 北海道大學 經濟學研究 | THE ECONOMIC STUDIES | Mar-1971 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 中国の消費者行動と商業環境 | Chinese Consumer Behavior and Retailing | 經濟學研究 | ECONOMIC STUDIES | May-1995 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 比較マーケティング:研究内容とその展望 | Comparative Marketing:A Theoretical Survey | 經濟學研究 | ECONOMIC STUDIES | Dec-1994 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 比較マーケティングと国際市場細分化 | Marketing and International Market Segmentation | 經濟學研究 | ECONOMIC STUDIES | Jun-1995 |
bulletin (article) | 黒田, 重雄 | 比較マーケティングの研究方向に関する一考察 | Understanding Comparative Marketing | 經濟學研究 | ECONOMIC STUDIES | Sep-1997 |
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