HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Economics and Business / Faculty of Economics and Business >
經濟學研究 = The economic studies >
第35巻第3号 Vol.35,No.3 >

マーケティングとしての広告戦略:展望:価格への効果を中心として

Files in This Item:
35(3)_P185-195.pdf983.05 kBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/31716

Title: マーケティングとしての広告戦略:展望:価格への効果を中心として
Other Titles: On Advertising Strategy of Marketing:A Survey
Authors: 増田, 辰良1 Browse this author
Authors(alt): MASUDA, Tatsuyoshi1
Issue Date: Jan-1986
Publisher: 北海道大学經濟學部
Journal Title: 經濟學研究
Journal Title(alt): ECONOMIC STUDIES
Volume: 35
Issue: 3
Start Page: 185
End Page: 195
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/31716
Appears in Collections:經濟學研究 = The economic studies > 第35巻第3号 Vol.35,No.3

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University