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第49巻第4号 Vol.49,No.4 >

企業広告から得られる消費者の企業イメージ分析:手段-目的連鎖モデルに基づくイメージ構造化

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49(4)_P79-100.pdf1.75 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/32180

Title: 企業広告から得られる消費者の企業イメージ分析:手段-目的連鎖モデルに基づくイメージ構造化
Other Titles: Research on Corporate Image derived from Institutional Advertising:Constructing the Image based on a Means-End Chain Model
Authors: 下村, 直樹1 Browse this author
Authors(alt): SHIMOMURA, Naoki1
Issue Date: Mar-2000
Publisher: 北海道大学經濟學部
Journal Title: 經濟學研究
Journal Title(alt): ECONOMIC STUDIES
Volume: 49
Issue: 4
Start Page: 79
End Page: 100
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/32180
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