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第49巻第4号 Vol.49,No.4 >
企業広告から得られる消費者の企業イメージ分析:手段-目的連鎖モデルに基づくイメージ構造化
Title: | 企業広告から得られる消費者の企業イメージ分析:手段-目的連鎖モデルに基づくイメージ構造化 |
Other Titles: | Research on Corporate Image derived from Institutional Advertising:Constructing the Image based on a Means-End Chain Model |
Authors: | 下村, 直樹1 Browse this author |
Authors(alt): | SHIMOMURA, Naoki1 |
Issue Date: | Mar-2000 |
Publisher: | 北海道大学經濟學部 |
Journal Title: | 經濟學研究 |
Journal Title(alt): | ECONOMIC STUDIES |
Volume: | 49 |
Issue: | 4 |
Start Page: | 79 |
End Page: | 100 |
Type: | bulletin (article) |
URI: | http://hdl.handle.net/2115/32180 |
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