HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Center for Advanced Tourism Studies >
Peer-reviewed Journal Articles, etc >

国・都市・地域の魅力を創るブランディングの力

Files in This Item:
03_p204-205.pdf338.43 kBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/65104

Title: 国・都市・地域の魅力を創るブランディングの力
Authors: 内田, 純一 Browse this author →KAKEN DB
Issue Date: Oct-2014
Publisher: 北海道大学アドミッションセンター
Journal Title: 知のフロンティア-北海道大学の研究者は、いま
Volume: 3
Start Page: 204
End Page: 205
Type: column
URI: http://hdl.handle.net/2115/65104
Appears in Collections:観光学高等研究センター (Center for Advanced Tourism Studies) > 雑誌発表論文等 (Peer-reviewed Journal Articles, etc)

Submitter: 内田 純一

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar )


 

Feedback - Hokkaido University