Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Theses >
博士 (教育学) >
日本の幼稚園で幼児はどのように数的認識を発達させるか : 幼児教育実践に埋め込まれた十進法とその役割
Files in This Item:
|
|
Related Items in HUSCAP:
|
Title: | 日本の幼稚園で幼児はどのように数的認識を発達させるか : 幼児教育実践に埋め込まれた十進法とその役割 |
Authors: | Ong, Marcruz Yew Lee Browse this author |
Issue Date: | 25-Sep-2020 |
Publisher: | Hokkaido University |
Conffering University: | 北海道大学 |
Degree Report Number: | 甲第14220号 |
Degree Level: | 博士 |
Degree Discipline: | 教育学 |
Examination Committee Members: | (主査) 准教授 川田 学, 教授 安達 潤, 准教授 伊藤 崇, 准教授 浅川 淳司(金沢大学人間社会研究域) |
Degree Affiliation: | 教育学院(教育学専攻) |
(Relation)haspart: | Ong, M. Y. L. (2016). Young children and Mathematics: A Relook at Mathematical Development from Sociocultural Perspectives. 北海道大学大学院教育学研究院紀要
(126), 43-74. | Ong Yew Lee Marcruz, Ho Ka Lee Carrie, Kawata Manabu, Takahashi Mayumi & Mizuno Kumpei (2020) Understanding of base-10 concept and its application: a cross-cultural comparison between Japan and Singapore, International Journal of Early Years Education |
Type: | theses (doctoral) |
URI: | http://hdl.handle.net/2115/88979 |
Appears in Collections: | 学位論文 (Theses) > 博士 (教育学) 課程博士 (Doctorate by way of Advanced Course) > 教育学院(Graduate School of Education)
|
|