HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Theses >
博士 (観光学) >

リアル店舗での旅行相談サービスに関するマーケティング戦略の最適化 : 価値共創に至る顧客関与に着目して

Files in This Item:
Kanda_Tatsuya.pdf3.72 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:https://doi.org/10.14943/doctoral.k15806
Related Items in HUSCAP:

Title: リアル店舗での旅行相談サービスに関するマーケティング戦略の最適化 : 価値共創に至る顧客関与に着目して
Authors: 神田, 達哉 Browse this author
Issue Date: 25-Mar-2024
Publisher: Hokkaido University
Conffering University: 北海道大学
Degree Report Number: 甲第15806号
Degree Level: 博士
Degree Discipline: 観光学
Examination Committee Members: (主査) 特任教授 伊藤 直哉, 教授 中川 理, 准教授 張 ジュヒョク
Degree Affiliation: 国際広報メディア・観光学院(国際広報メディア・観光学専攻)
(Relation)haspart: 神田達哉(2023)「企業との関係性の質へ影響をおよぼす顧客経験価値に関する考察-旅行業のリアル店舗におけるオフラインコミュニケーションに着目して-」『日本国際観光学会論文集』(30),pp.27-37.
神田達哉(2024)「旅行業のリアル店舗への来店誘引に効果的なオンラインコミュニケーションに関する考察-社会的比較志向性の類似性に着目して-」『日本国際観光学会論文集』31),印刷中
神田達哉(2021)「伝統的旅行会社におけるリアル店舗のサービス・コンセプト」『日本国際観光学会論文集』(28),pp.71-82.
Kanda, T. and Jang, J.(2023“A STUDY OF THE INFLUENCE OF OTHER CUSTOMERS ON CUSTOMERS IN REAL STORES OF JAPANESE TRAVEL AGENCIES”, Asia Pacific Tourism Association Conference 2023 ABSTRACT PROCEEDINGS , pp.318-330.
神田達哉(2021)「旅行業における『経験価値マーケティング』の考察-顧客経験が企業との関係性の質に果たす役割とそのアウトカムへの寄与-」日本国際観光学会第25回全国大会,2021年10月23日
Type: theses (doctoral)
URI: http://hdl.handle.net/2115/92057
Appears in Collections:課程博士 (Doctorate by way of Advanced Course) > 国際広報メディア・観光学院(Graduate School of International Media, Communication and Tourism Studies)
学位論文 (Theses) > 博士 (観光学)

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University