Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Showing results 1 to 8 of 8
Type | Author(s) | Title | Other Titles | Citation | Citation(alt) | Issue Date | bulletin (article) | 大野, 栄三 | 理科サークルにおけるオンライン掲示板を利用した研究活動と科学的説明の構築 | Research Activities and Construction of Scientific Explanations Using Online Bulletin Board in a Science Teachers' Club | 北海道大学大学院教育学研究院紀要 | Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University | 25-Jun-2022 |
bulletin (article) | 大野, 栄三 | 授業における談話の分析枠組み : 動的意味論を使った解釈の試み | Analysis Framework for Studying Classroom Discourse : An Attempt to Interpret with Dynamic Semantic Approach | 北海道大学大学院教育学研究院紀要 | - | 29-Jun-2012 |
bulletin (article) | 大野, 栄三 | 授業プランのデザインを基軸とした大学院教育プログラムの開発 | Development of Graduate School Education Program Based on Designing Teaching Plans | 北海道大学大学院教育学研究院紀要 | - | 15-Jul-2009 |
bulletin (article) | 大野, 栄三 | 教育研究サークル内に形成されたオンライン実践共同体の活動分析 | Analysis of Activities in Online Communities of Practice formed in an Educational Study Group | 北海道大学大学院教育学研究院紀要 | - | 18-Dec-2008 |
bulletin (article) | 小出, 達夫; 町井, 輝久; 横井, 敏郎; 大野, 栄三 | アメリカにおける教育改革と大学のとりくみ:ポートランド州立大学(PSU)とPSU教育学部のとりくみを素材として | Education Reform of the US Higher Education:in the Case of Portland State University and of the School of Education | 北海道大学大学院教育学研究科紀要 | - | Jun-2000 |
bulletin (article) | 大野, 栄三 | 高校と大学の新たな接続関係:PASSと日本の現状 | New Articulation between High School Courses and Higher Education:PASS and Japanese Status quo | 北海道大学大学院教育学研究科紀要 | - | Jun-2000 |
bulletin (article) | 大野, 栄三 | 科学教育カリキュラムにおける実験の役割 | The Role of Experiments in the Science Curricsulum | 北海道大學教育學部紀要 | THE ANNUAL REPORTS ON EDUCATIONAL SCIENCE | Dec-1999 |
bulletin (article) | 大野, 栄三 | 力学概念の理解とリメディアル教育 | Conceptual Understanding in Basic Mechanics and Remedial Education | 高等教育ジャーナル | Journal of Higher Education and Lifelong Learning | 1998 |
Showing results 1 to 8 of 8
|