HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >

Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Export metadata:
Showing results 1 to 8 of 8
TypeAuthor(s)TitleOther TitlesCitationCitation(alt)Issue Date
bulletin (article)モルナール, レヴェンテタル・ベーラの『ファミリー・ネスト』(1977)における空間表象をめぐってOn the Film Space of Family Nest (1977) by Tarr Béla研究論集Research Journal of the Graduate School of Humanities and Human Sciences31-Mar-2021
bulletin (article)モルナール, レヴェンテ; 鎌谷, 美希『チェチェンへようこそ ─ゲイの粛清─』における遮蔽された顔 : デジタル・フェイス・イメージ(DFI)をめぐって-層 : 映像と表現-28-Mar-2024
bulletin (article)モルナール, レヴェンテヤンチョー・ミクローシュ監督の『カンタータ』における現代性についてThe Modernism of the ‘Cantata’ by Miklós Jancsó研究論集Research Journal of the Graduate School of Humanities and Human Sciences31-Jan-2022
bulletin (article)モルナール, レヴェンテヤンチョー・ミクローシュ監督の『静寂と叫び声』におけるダンスと権力空間について-層 : 映像と表現-24-Mar-2022
bulletin (article)モルナール, レヴェンテ革命と回帰 : タル・ベーラ監督の『ウェルクマイスター・ハーモニー』における循環性をめぐって-層 : 映像と表現-20-Mar-2019
bulletin (article)モルナール, レヴェンテ女の勝利が女自身しか笑えないコメディ : 今村昌平の「重喜劇」・『赤い殺意』をめぐってComedy that only woman can laugh about her own victory : “Jukigeki” of Imamura Shohei based on Intentions of Murder研究論集Research Journal of Graduate Students of Letters29-Nov-2017
bulletin (article)モルナール, レヴェンテ精神・身体・視覚的支配 : 現象学に基づく映画理論における映画と観客の関係性をめぐってMind, Body and Visual Mastery : Cinema and Spectatorship in the Phenomenological Film Theory研究論集Research Journal of Graduate Students of Letters26-Dec-2018
bulletin (article)モルナール, レヴェンテ「明るい風が吹く」場 : ヤンチョー・ミクローシュ監督の『ザ・コンフロンテーション』における映画空間をめぐって-層 : 映像と表現-24-Mar-2021
Showing results 1 to 8 of 8

 

Hokkaido University