Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Showing results 1 to 4 of 4
Type | Author(s) | Title | Other Titles | Citation | Citation(alt) | Issue Date | bulletin (article) | 小林, ミナ | 「何を」教えるかの再吟味へ : 日本人評価研究の意義と限界 | For restructuring of the syllabus : The meaning and limitations of Japanese native speaker evaluation | 北海道大学留学生センター紀要 | Journal of International Student Center, Hokkaido University | Dec-2000 |
bulletin (article) | 小林, ミナ | 「学会抄録コーパス」にあらわれた概数をあらわす語 | Words expressing approximation : A study based on an academic proceedings corpus | 北海道大学留学生センター紀要 | Journal of the International Student Center, Hokkaido University | Dec-1999 |
bulletin (article) | 小林, ミナ | 日本語学習者は語末の[t/d] をどう開音節化するか | How do Japanese learners syllabify word-final [t/d] ? | 北海道大学留学生センター紀要 | Bulletin of International Student Center, Hokkaido University | Dec-1998 |
bulletin (article) | 小林, ミナ | 日本語学習者は英語をどう開音節化するか : 英語を母語としない初級学習者の場合 | How do Japanese learners create an open syllable in loanwords? : a case of non-English speakers | 北海道大学留学生センター紀要 | Bulletin of International Student Center, Hokkaido University | Oct-1997 |
Showing results 1 to 4 of 4
|