|
Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Showing results 1 to 12 of 12
Type | Author(s) | Title | Other Titles | Citation | Citation(alt) | Issue Date | report | 水野, 君平; 満保, 裕太; 川原, 里奈; 口町, 和香; 栗原, 利奈 | 4.広報チーム : ピアサポート室外と室内への情報発信 | - | - | - | 31-Mar-2017 |
report | 水野, 君平; 満保, 裕太; 口町, 和香 | 4.広報チーム : 未利用者・現利用者とつながる | - | - | - | 2018 |
report | 水野, 君平 | 9.ピアサポート室webページの更新 : 変更点と展望 | - | - | - | 31-Mar-2017 |
bulletin (article) | 加藤, 弘通; 太田, 正義; 水野, 君平 | いじめ被害の実態と教師への援助要請 : 通常学級と特別支援学級の双方に注目して | Field Survey of School Bullying and Help-Seeking Behavior of Victims of School Bullying : From A Comparison Between Normal Classroom and Special Needs Education Classroom | 子ども発達臨床研究 | - | 31-Mar-2016 |
bulletin (article) | 水野, 君平 | 学校適応感とその予測要因に関する検討(1) : 「学校適応の負の側面」としてのスクールカースト | The analysis of relationships between school adjustment and predictors (1) | 北海道大学大学院教育学研究院紀要 | - | 30-Jun-2016 |
bulletin (article) | 宋, 美蘭; 水野, 君平; 侯, 月江; 濤岡, 優; 加藤, 弘通 | 札幌市の子どもたちにおける「外国語」及び「総合的な学習」に関する実態分析 | An analysis of the actual situation of the childrenʼs “Foreign Languages” and “the Period of Integrated Study” of Sapporo | 子ども発達臨床研究 | Annual Report of Research and Clinical Center for Child Development | 25-Mar-2019 |
bulletin (article) | 加藤, 弘通; 水野, 君平 | 札幌市の小学生・中学生の生活と意識についての調査I : 学校・家庭・自己および居場所に注目して | The First Survey of Life of Children in Sapporo : From the viewpoint of School and Family life, Self-esteem and a sense of Ibasho | 子ども発達臨床研究 | - | 20-Mar-2018 |
bulletin (article) | 加藤, 弘通; 水野, 君平; 侯, 月江; 濤岡, 優 | 小・中学生の生活意識と遊び : 札幌市の小学生・中学生の生活と意識についての調査Ⅱ | The Survey of current situation of Children in Sapporo from perspectives of school adaptation, parent-child relationship, and play in winter | 子ども発達臨床研究 | Annual Report of Research and Clinical Center for Child Development | 25-Mar-2019 |
bulletin (article) | 水野, 君平; 加藤, 弘通; 川田, 学 | 中学生における「スクールカースト」とコミュニケーション・スキル及び学校適応感の関係 : 教室内における個人の地位と集団の地位という視点から | The relationships between “School Caste”, communication skills and School adjustment on junior high school students : Analysis of intergroup status and intragroup status in the classroom | 子ども発達臨床研究 | - | 25-Mar-2015 |
bulletin (article) | 水野, 君平; 森田, 未希; 加藤, 弘通 | 中学生における教室内の友だちグループ間の地位と進学先への意識の関連性 : 中学3年生を対象とした予備的検討 | - | 子ども発達臨床研究 | Annual Report of Research and Clinical Center for Child Development | 25-Mar-2020 |
theses (doctoral - abstract of entire text) | 水野, 君平 | 中学生の仲間集団間の社会的地位と学校適応における関連性の検討 : 「スクールカースト」という現象に注目して [全文の要約] | - | - | - | 25-Sep-2019 |
theses (doctoral - abstract and summary of review) | 水野, 君平 | 中学生の仲間集団間の社会的地位と学校適応における関連性の検討 : 「スクールカースト」という現象に注目して [論文内容及び審査の要旨] | - | - | - | 25-Sep-2019 |
Showing results 1 to 12 of 12
|