HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >

Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Export metadata:
Showing results 1 to 9 of 9
TypeAuthor(s)TitleOther TitlesCitationCitation(alt)Issue Date
report水野, 君平; 満保, 裕太; 川原, 里奈; 口町, 和香; 栗原, 利奈4.広報チーム : ピアサポート室外と室内への情報発信---31-Mar-2017
report水野, 君平; 満保, 裕太; 口町, 和香4.広報チーム : 未利用者・現利用者とつながる---2018
report水野, 君平9.ピアサポート室webページの更新 : 変更点と展望---31-Mar-2017
bulletin (article)加藤, 弘通; 太田, 正義; 水野, 君平いじめ被害の実態と教師への援助要請 : 通常学級と特別支援学級の双方に注目してField Survey of School Bullying and Help-Seeking Behavior of Victims of School Bullying : From A Comparison Between Normal Classroom and Special Needs Education Classroom子ども発達臨床研究-31-Mar-2016
bulletin (article)水野, 君平学校適応感とその予測要因に関する検討(1) : 「学校適応の負の側面」としてのスクールカーストThe analysis of relationships between school adjustment and predictors (1)北海道大学大学院教育学研究院紀要-30-Jun-2016
bulletin (article)宋, 美蘭; 水野, 君平; 侯, 月江; 濤岡, 優; 加藤, 弘通札幌市の子どもたちにおける「外国語」及び「総合的な学習」に関する実態分析An analysis of the actual situation of the childrenʼs “Foreign Languages” and “the Period of Integrated Study” of Sapporo子ども発達臨床研究Annual Report of Research and Clinical Center for Child Development25-Mar-2019
bulletin (article)加藤, 弘通; 水野, 君平札幌市の小学生・中学生の生活と意識についての調査I : 学校・家庭・自己および居場所に注目してThe First Survey of Life of Children in Sapporo : From the viewpoint of School and Family life, Self-esteem and a sense of Ibasho子ども発達臨床研究-20-Mar-2018
bulletin (article)加藤, 弘通; 水野, 君平; 侯, 月江; 濤岡, 優小・中学生の生活意識と遊び : 札幌市の小学生・中学生の生活と意識についての調査ⅡThe survey of current situation of children in Sapporo from perspectives of school adaptation, parent-child relationship, and play in winter子ども発達臨床研究Annual Report of Research and Clinical Center for Child Development25-Mar-2019
bulletin (article)水野, 君平; 加藤, 弘通; 川田, 学中学生における「スクールカースト」とコミュニケーション・スキル及び学校適応感の関係 : 教室内における個人の地位と集団の地位という視点からThe relationships between “School Caste”, communication skills and School adjustment on junior high school students : Analysis of intergroup status and intragroup status in the classroom子ども発達臨床研究-25-Mar-2015
Showing results 1 to 9 of 9

 

Feedback - Hokkaido University