HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Theses >

博士 (国際広報メディア) : [41]

Collection home page

Showing results 1 to 20 of 41
 next >
TypeAuthor(s)TitleOther TitlesCitationCitation(alt)Issue Date
theses (doctoral)張, 俊嬌Knowing How to Change Attitude : Persuasive Communication of Travel Information Engagement on Social Media in China態度変更方法に関する考察 : 中国ソーシャルメディアにおける旅行情報参画への説得コミュニケーション--25-Dec-2018
theses (doctoral - abstract and summary of review)張, 俊嬌Knowing How to Change Attitude : Persuasive Communication of Travel Information Engagement on Social Media in China [an abstract of dissertation and a summary of dissertation review]態度変更方法に関する考察 : 中国ソーシャルメディアにおける旅行情報参画への説得コミュニケーション [論文内容及び審査の要旨]--25-Dec-2018
theses (doctoral - abstract and summary of review)三ツ木, 真実認知言語学的アプローチによる多義語指導の実践と学習者の認知 [論文内容及び審査の要旨]---22-Mar-2018
theses (doctoral - abstract and summary of review)ZEFF, BERT BRICKLINPragmatic Teaching and Japanese EFL Learners’ Use of Greeting Routines [an abstract of dissertation and a summary of dissertation review]語用論的指導と日本人EFL学習者の挨拶ルーティンの使用 [論文内容及び審査の要旨]--22-Mar-2018
theses (doctoral)三ツ木, 真実認知言語学的アプローチによる多義語指導の実践と学習者の認知---22-Mar-2018
theses (doctoral - abstract and summary of review)宋, 佳The Impact of Employee Turnover on Knowledge Creation and Firm Performance : A Possible Extension of the SECI Model in the Chinese Context [an abstract of dissertation and a summary of dissertation review]知識創造と企業パフォーマンスに対する離職のインパクト : 中国におけるSECIモデルの拡張可能性 [論文内容及び審査の要旨]--25-Sep-2017
theses (doctoral)加藤, 知愛NPOが主導する新しい経営形態を有する組織の創造 : 地域一体型の複合企業(地域コーポレーション)による地域経営---25-Sep-2017
theses (doctoral)宋, 佳The Impact of Employee Turnover on Knowledge Creation and Firm Performance : A Possible Extension of the SECI Model in the Chinese Context知識創造と企業パフォーマンスに対する離職のインパクト : 中国におけるSECIモデルの拡張可能性--25-Sep-2017
theses (doctoral - abstract and summary of review)加藤, 知愛NPOが主導する新しい経営形態を有する組織の創造 : 地域一体型の複合企業(地域コーポレーション)による地域経営 [論文内容及び審査の要旨]---25-Sep-2017
theses (doctoral - abstract and summary of review)杉江, 聡子中国語ブレンド型学習の実践と混合研究法による評価 : 遠隔交流が創る学びの経験を学習者視点で解釈する [論文内容及び審査の要旨]The Practice of Blended Learning for a Chinese Language Class and The Evaluation using The Mixed Methods Research and Analysis : The Interpretation from Learner's Perspective and Learning Experience Constructed by Distance Intercultural Communication--26-Sep-2016
theses (doctoral)杉江, 聡子中国語ブレンド型学習の実践と混合研究法による評価 : 遠隔交流が創る学びの経験を学習者視点で解釈するThe Practice of Blended Learning for a Chinese Language Class and The Evaluation using The Mixed Methods Research and Analysis : The Interpretation from Learner's Perspective and Learning Experience Constructed by Distance Intercultural Communication--26-Sep-2016
theses (doctoral)中村, 香恵子教師の変容と環境要因 : 小学校教師の言語教師認知研究---26-Sep-2016
theses (doctoral - abstract and summary of review)中村, 香恵子教師の変容と環境要因 : 小学校教師の言語教師認知研究 [論文内容及び審査の要旨]---26-Sep-2016
theses (doctoral)須田, 比奈子広報活動の客観的評価方法に関する研究 : 企業メッセージの定量分析による広報の表現力の測定---24-Mar-2016
theses (doctoral - abstract and summary of review)高谷, 邦彦ゼロ年代の情報行動の変容 : エスノグラフィによるブログ行動のモチベーション分析 [論文内容及び審査の要旨]---24-Mar-2016
theses (doctoral - abstract and summary of review)須田, 比奈子広報活動の客観的評価方法に関する研究 : 企業メッセージの定量分析による広報の表現力の測定 [論文内容及び審査の要旨]---24-Mar-2016
theses (doctoral)高谷, 邦彦ゼロ年代の情報行動の変容 : エスノグラフィによるブログ行動のモチベーション分析---24-Mar-2016
theses (doctoral)郭, 羽Who Benefits from Social Media? The Role of Social Media Functions and Personality Traits in Predicting Social Capital and Psychological Wellbeing誰がソーシャル・メディアの恩恵を被るのか?社会関係資本と精神衛生を規定するソーシャル・メディア機能と性格特性の役割--25-Sep-2015
theses (doctoral)李, 祎惟A Social-cognitive Model of Environmental Risk Information Seeking in China : Toward A Better Public-oriented Risk Communication中国における環境リスクの社会認知的情報探索モデル : 市民全体のリスク・コミュニケーションに向けて--25-Sep-2015
theses (doctoral - abstract and summary of review)李, 祎惟A Social-cognitive Model of Environmental Risk Information Seeking in China : Toward A Better Public-oriented Risk Communication [an abstract of dissertation and a summary of dissertation review]中国における環境リスクの社会認知的情報探索モデル : 市民全体のリスク・コミュニケーションに向けて [論文内容及び審査の要旨]--25-Sep-2015
Showing results 1 to 20 of 41
 next >

 

Feedback - Hokkaido University