HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Theses >
博士 (教育学) >

「平和的生存」をつくる学習 : 加害と被害の同時存在からの批判的再構成 [論文内容及び審査の要旨]

This item is licensed under: Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.1 Japan

Files in This Item:
Yohei_Achira_abstract.pdf論文内容の要旨119.19 kBPDFView/Open
Yohei_Achira_review.pdf審査の要旨100.3 kBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/59173
Related Items in HUSCAP:

Title: 「平和的生存」をつくる学習 : 加害と被害の同時存在からの批判的再構成 [論文内容及び審査の要旨]
Authors: 阿知良, 洋平 Browse this author
Issue Date: 25-Mar-2015
Conffering University: 北海道大学
Degree Report Number: 甲第11855号
Degree Level: 博士
Degree Discipline: 教育学
Examination Committee Members: (主査) 教授 宮﨑 隆志, 特任教授 姉崎 洋一, 教授 間宮 正幸, 教授 佐貫 浩 (法政大学)
Degree Affiliation: 教育学院(教育学専攻)
Rights: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.1/jp/
Type: theses (doctoral - abstract and summary of review)
URI: http://hdl.handle.net/2115/59173
Appears in Collections:学位論文 (Theses) > 博士 (教育学)
課程博士 (Doctorate by way of Advanced Course) > 教育学院(Graduate School of Education)

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University