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ネット・クチコミが消費者行動に及ぼす影響のメカニズム : 中国の旅行サービスに関する実証的研究

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Title: ネット・クチコミが消費者行動に及ぼす影響のメカニズム : 中国の旅行サービスに関する実証的研究
Other Titles: The Influence Mechanism of the Electronic Word-of-Mouth on Consumer Behavior : Based on the Empirical Research of the Chinese Travelers
Authors: 蘇, 文 Browse this author
Issue Date: 30-Jun-2015
Publisher: Hokkaido University
Conffering University: 北海道大学
Degree Report Number: 甲第11942号
Degree Level: 博士
Degree Discipline: 国際広報メディア
Examination Committee Members: (主査) 教授 渡邉 浩平, 教授 伊藤 直哉, 准教授 辻本 篤
Degree Affiliation: 国際広報メディア・観光学院(国際広報メディア専攻)
Type: theses (doctoral)
URI: http://hdl.handle.net/2115/59657
Appears in Collections:学位論文 (Theses) > 博士 (国際広報メディア)
課程博士 (Doctorate by way of Advanced Course) > 国際広報メディア・観光学院(Graduate School of International Media, Communication and Tourism Studies)

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