HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Theses >
博士 (教育学) >

アイヌ民族の人々の主体形成につながる創造的学習:課題提起学習としての”Simulation Game,Project PAL”の開発と実践 [論文内容及び審査の要旨]

This item is licensed under:Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

Files in This Item:
Nanako_Iwasa_abstract.pdf論文内容の要旨145.01 kBPDFView/Open
Nanako_Iwasa_review.pdf審査の要旨140.92 kBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/74585
Related Items in HUSCAP:

Title: アイヌ民族の人々の主体形成につながる創造的学習:課題提起学習としての”Simulation Game,Project PAL”の開発と実践 [論文内容及び審査の要旨]
Authors: 岩佐, 奈々子1 Browse this author
Authors(alt): Iwasa, Nanako1
Issue Date: 25-Mar-2019
Publisher: Hokkaido University
Conffering University: 北海道大学
Degree Report Number: 甲第13622号
Degree Level: 博士
Degree Discipline: 教育学
Examination Committee Members: (主査) 教授 宮﨑 隆志, 准教授 土田 映子, 准教授 石岡 丈昇, 教授 辻 康夫
Degree Affiliation: 教育学院(教育学専攻)
Rights: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Type: theses (doctoral - abstract and summary of review)
URI: http://hdl.handle.net/2115/74585
Appears in Collections:課程博士 (Doctorate by way of Advanced Course) > 教育学院(Graduate School of Education)
学位論文 (Theses) > 博士 (教育学)

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University