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Effectiveness Study of Social Media Influencers for Destination Marketing : Application of the Self-Congruity Theory on Generational Comparison [an abstract of entire text]

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Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/85214
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Title: Effectiveness Study of Social Media Influencers for Destination Marketing : Application of the Self-Congruity Theory on Generational Comparison [an abstract of entire text]
Other Titles: デスティネーション・マーケティングのためのソーシャル・メディア・インフルエンサー効果研究 : セルフ・コングリュイティ理論の世代比較への適用 [全文の要約]
Authors: ONG, Yi Xuan Browse this author
Issue Date: 24-Mar-2022
Publisher: Hokkaido University
Description: この博士論文全文の閲覧方法については、以下のサイトをご参照ください。
Description URI: https://www.lib.hokudai.ac.jp/dissertations/copy-guides/
Conffering University: 北海道大学
Degree Report Number: 甲第14857号
Degree Level: 博士
Degree Discipline: 学術
Examination Committee Members: (主査) 准教授 張 ジュヒョク, 教授 中川 理, 教授 伊藤 直哉
Degree Affiliation: 国際広報メディア・観光学院(国際広報メディア・観光学専攻)
Type: theses (doctoral - abstract of entire text)
URI: http://hdl.handle.net/2115/85214
Appears in Collections:課程博士 (Doctorate by way of Advanced Course) > 国際広報メディア・観光学院(Graduate School of International Media, Communication and Tourism Studies)
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