HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Education / Faculty of Education >
北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University >
第140号 >

自動的文字-音統合の処理についての検討 : 二つの分析方法と読み習得における役割

Files in This Item:
04-1882-1669-140.pdf2.82 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:https://doi.org/10.14943/b.edu.140.1

Title: 自動的文字-音統合の処理についての検討 : 二つの分析方法と読み習得における役割
Other Titles: A systematic review of letter-speech sound integration : two analysis models and reading acquisition
Authors: エン, 冬陽1 Browse this author
Authors(alt): Yan, Dongyang1
Keywords: 読み
文字-音の統合
多感覚統合
視聴覚統合
ディスレクシア
fMRI
EEG/MEG
Reading
Letter-speech sound integration
Multisensory integration
Audiovisual integration
Dyslexia
fMRI
EEG/MEG
Issue Date: 25-Jun-2022
Publisher: 北海道大学大学院教育学研究院
Journal Title: 北海道大学大学院教育学研究院紀要
Journal Title(alt): Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University
Volume: 140
Start Page: 1
End Page: 24
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/86253
Appears in Collections:北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University > 第140号

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University