Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Education / Faculty of Education >
北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University >
第140号 >
自動的文字-音統合の処理についての検討 : 二つの分析方法と読み習得における役割
Title: | 自動的文字-音統合の処理についての検討 : 二つの分析方法と読み習得における役割 |
Other Titles: | A systematic review of letter-speech sound integration : two analysis models and reading acquisition |
Authors: | エン, 冬陽1 Browse this author |
Authors(alt): | Yan, Dongyang1 |
Keywords: | 読み | 文字-音の統合 | 多感覚統合 | 視聴覚統合 | ディスレクシア | fMRI | EEG/MEG | Reading | Letter-speech sound integration | Multisensory integration | Audiovisual integration | Dyslexia | fMRI | EEG/MEG |
Issue Date: | 25-Jun-2022 |
Publisher: | 北海道大学大学院教育学研究院 |
Journal Title: | 北海道大学大学院教育学研究院紀要 |
Journal Title(alt): | Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University |
Volume: | 140 |
Start Page: | 1 |
End Page: | 24 |
Type: | bulletin (article) |
URI: | http://hdl.handle.net/2115/86253 |
Appears in Collections: | 北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University > 第140号
|
|