HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Education / Faculty of Education >
北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University >
第142号 >

「外国語」(英語)教育で「文脈的分析」のための教材を開発することを提案する : 「話すこと[やり取り]」を可能にすることに向けて

Files in This Item:
13-1882-1669-142.pdf932.42 kBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:https://doi.org/10.14943/b.edu.142.199

Title: 「外国語」(英語)教育で「文脈的分析」のための教材を開発することを提案する : 「話すこと[やり取り]」を可能にすることに向けて
Other Titles: Proposing developing teaching materials for "contextual analysis" in English as a foreign language : Toward enabling learners to "speak interactively"
Authors: 大竹, 政美1 Browse this author →KAKEN DB
Authors(alt): Otake, Masami1
Keywords: 外国語(英語)教育
相互行為能力
話すこと[やり取り]
文脈的分析
教材開発
English as a foreign language
interactional competence
speaking interactively
contextual analysis
teaching material development
Issue Date: 26-Jun-2023
Publisher: 北海道大学大学院教育学研究院
Journal Title: 北海道大学大学院教育学研究院紀要
Journal Title(alt): Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University
Volume: 142
Start Page: 199
End Page: 212
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/90081
Appears in Collections:北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University > 第142号

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University