HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of International Media, Communication and Tourism Studies / Research Faculty of Media and Communication >
国際広報メディア・観光学ジャーナル = The Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies >
No.37 >

ツーリスト経験価値の公理とカテゴリー に関する実証研究 : ひがし北海道デスティネーションのケーススタディ(訂正論文)

Files in This Item:
Jimcts_37 (1).pdf1.39 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/90793

Title: ツーリスト経験価値の公理とカテゴリー に関する実証研究 : ひがし北海道デスティネーションのケーススタディ(訂正論文)
Other Titles: Axioms and Categories of TouristExperience Value : Case Study ofEastern Hokkaido (Revised Paper)
Authors: 北村, 倫夫1 Browse this author →KAKEN DB
Authors(alt): Kitamura, Michio1
Issue Date: 15-Nov-2023
Publisher: 北海道大学大学院国際広報メディア・観光学院
Journal Title: 国際広報メディア・観光ジャーナル
Journal Title(alt): The Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies
Volume: 37
Start Page: 3
End Page: 35
(Relation)replaces: この論文は、取り下げとなったJimcts34号の同タイトルの論文の訂正論文です。
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/90793
Appears in Collections:国際広報メディア・観光学ジャーナル = The Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies > No.37

Submitter: 北村 倫夫

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University