HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of International Media, Communication and Tourism Studies / Research Faculty of Media and Communication >
国際広報メディア・観光学ジャーナル = The Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies >
No.38 >

ツーリスト経験価値に基づくデスティネーションのクラスタリングに関する実証研究

Files in This Item:
Jimcts_38 (5).pdf1.61 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/91791

Title: ツーリスト経験価値に基づくデスティネーションのクラスタリングに関する実証研究
Other Titles: Destination Clustering Based on Tourist Experience Value
Authors: 北村, 倫夫1 Browse this author →KAKEN DB
Authors(alt): KITAMURA, Michio1
Issue Date: 16-Apr-2024
Publisher: 北海道大学大学院国際広報メディア・観光学院
Journal Title: 国際広報メディア・観光ジャーナル
Journal Title(alt): The Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies
Volume: 38
Start Page: 77
End Page: 99
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/91791
Appears in Collections:国際広報メディア・観光学ジャーナル = The Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies > No.38

Submitter: 北村 倫夫

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University