HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Education / Faculty of Education >
社会教育研究 = Study of community education >
第24号 >

政策的教員・学校評価の構造的矛盾とその再生産:「土佐の教育改革」における政策的評価とそれにともなう関係性の変容に関する考察

Files in This Item:
24_P25-38.pdf1.18 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/28564

Title: 政策的教員・学校評価の構造的矛盾とその再生産:「土佐の教育改革」における政策的評価とそれにともなう関係性の変容に関する考察
Other Titles: A Critical View of Teacher and School Evaluation Policies:A Structural Contradiction and its Reproduction process:A Case Study of “Tosa Educational Reform”
Authors: 馬場, 雅史1 Browse this author
Authors(alt): Masashi BABA1
Issue Date: Mar-2006
Publisher: 北海道大学教育学部社会教育研究室
Journal Title: 社会教育研究
Volume: 24
Start Page: 25
End Page: 38
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/28564
Appears in Collections:社会教育研究 = Study of community education > 第24号

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University