HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Education / Faculty of Education >
北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University >
第95号 >

参加の教育学的可能性:浦河べてるの家の学習過程にふれて〈自己〉の解放と言語化された経験の交差

Files in This Item:
95_P207-221.pdf1.63 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:https://doi.org/10.14943/b.edu.95.207

Title: 参加の教育学的可能性:浦河べてるの家の学習過程にふれて〈自己〉の解放と言語化された経験の交差
Other Titles: A Study on the Educational Possibility of the “Participation”:Focused on the Leaning Process in the Disabled Person Independence Support Movement “URAKAWA-BETERUNOIE”
Authors: 中俣, 保志1 Browse this author
Authors(alt): NAKAMATA, Hoshi1
Issue Date: Dec-2004
Publisher: 北海道大学大学院
Journal Title: 北海道大学大学院教育学研究科紀要
Volume: 95
Start Page: 207
End Page: 221
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/28953
Appears in Collections:北海道大学大学院教育学研究院紀要 = Bulletin of Faculty of Education, Hokkaido University > 第95号

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University