Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Education / Faculty of Education >
社会教育研究 = Study of community education >
第29号 >
教育学カテゴリーとしての承認関係論の独自性 ; 予期理論による「教育」把握の批判的検討を素材として
Title: | 教育学カテゴリーとしての承認関係論の独自性 ; 予期理論による「教育」把握の批判的検討を素材として |
Other Titles: | The study of the "person-related - reality" as the educational category ; Critical examination of the Power theory |
Authors: | 中俣, 保志1 Browse this author |
Authors(alt): | Nakamata, Hoshi1 |
Issue Date: | 31-Aug-2011 |
Publisher: | 北海道大学大学院教育学研究院社会教育研究室 |
Journal Title: | 社会教育研究 |
Volume: | 29 |
Start Page: | 1 |
End Page: | 10 |
Type: | bulletin (article) |
URI: | http://hdl.handle.net/2115/47256 |
Appears in Collections: | 社会教育研究 = Study of community education > 第29号
|
|