HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Graduate School of Education / Faculty of Education >
社会教育研究 = Study of community education >
第29号 >

教育学カテゴリーとしての承認関係論の独自性 ; 予期理論による「教育」把握の批判的検討を素材として

Files in This Item:
No.29Nakamata.pdf480.28 kBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/47256

Title: 教育学カテゴリーとしての承認関係論の独自性 ; 予期理論による「教育」把握の批判的検討を素材として
Other Titles: The study of the "person-related - reality" as the educational category ; Critical examination of the Power theory
Authors: 中俣, 保志1 Browse this author
Authors(alt): Nakamata, Hoshi1
Issue Date: 31-Aug-2011
Publisher: 北海道大学大学院教育学研究院社会教育研究室
Journal Title: 社会教育研究
Volume: 29
Start Page: 1
End Page: 10
Type: bulletin (article)
URI: http://hdl.handle.net/2115/47256
Appears in Collections:社会教育研究 = Study of community education > 第29号

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University