HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Theses >
博士 (国際広報メディア) >

認知言語学的アプローチによる多義語指導の実践と学習者の認知

Files in This Item:
Makoto_Mitsugi.pdf4.17 MBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:https://doi.org/10.14943/doctoral.k13189
Related Items in HUSCAP:

Title: 認知言語学的アプローチによる多義語指導の実践と学習者の認知
Authors: 三ツ木, 真実 Browse this author
Issue Date: 22-Mar-2018
Publisher: Hokkaido University
Conffering University: 北海道大学
Degree Report Number: 甲第13189号
Degree Level: 博士
Degree Discipline: 国際広報メディア
Examination Committee Members: (主査) 教授 河合 靖, 特任教授 園田 勝英, 教授 長野 督, 名誉教授 佐藤 俊一
Degree Affiliation: 国際広報メディア・観光学院(国際広報メディア専攻)
Type: theses (doctoral)
URI: http://hdl.handle.net/2115/70658
Appears in Collections:学位論文 (Theses) > 博士 (国際広報メディア)
課程博士 (Doctorate by way of Advanced Course) > 国際広報メディア・観光学院(Graduate School of International Media, Communication and Tourism Studies)

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University