HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Theses >
博士 (国際広報メディア) >

認知言語学的アプローチによる多義語指導の実践と学習者の認知 [論文内容及び審査の要旨]

This item is licensed under:Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

Files in This Item:
Makoto_Mitsugi_abstract.pdf論文内容の要旨85.51 kBPDFView/Open
Makoto_Mitsugi_review.pdf審査の要旨87.37 kBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/70663
Related Items in HUSCAP:

Title: 認知言語学的アプローチによる多義語指導の実践と学習者の認知 [論文内容及び審査の要旨]
Authors: 三ツ木, 真実 Browse this author
Issue Date: 22-Mar-2018
Publisher: Hokkaido University
Conffering University: 北海道大学
Degree Report Number: 甲第13189号
Degree Level: 博士
Degree Discipline: 国際広報メディア
Examination Committee Members: (主査) 教授 河合 靖, 特任教授 園田 勝英, 教授 長野 督, 名誉教授 佐藤 俊一
Degree Affiliation: 国際広報メディア・観光学院(国際広報メディア専攻)
Rights: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Type: theses (doctoral - abstract and summary of review)
URI: http://hdl.handle.net/2115/70663
Appears in Collections:課程博士 (Doctorate by way of Advanced Course) > 国際広報メディア・観光学院(Graduate School of International Media, Communication and Tourism Studies)
学位論文 (Theses) > 博士 (国際広報メディア)

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University