HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
Theses >
博士 (教育学) >

開放制教職課程出身教師の抱えさせられている「困難」とその要因 : 北海道における初任期の高校教師のサバイバル・ストラテジーの多様性の検討を中心に [論文内容及び審査の要旨]

This item is licensed under:Creative Commons Attribution 4.0 International

Files in This Item:
YAMAGUCHI_Seikei_abstract.pdf論文内容の要旨237.1 kBPDFView/Open
YAMAGUCHI_Seikei_review.pdf審査の要旨118.28 kBPDFView/Open
Please use this identifier to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/2115/92355
Related Items in HUSCAP:

Title: 開放制教職課程出身教師の抱えさせられている「困難」とその要因 : 北海道における初任期の高校教師のサバイバル・ストラテジーの多様性の検討を中心に [論文内容及び審査の要旨]
Authors: 山口, 晴敬 Browse this author
Issue Date: 25-Mar-2024
Publisher: Hokkaido University
Conffering University: 北海道大学
Degree Report Number: 乙第7200号
Degree Level: 博士
Degree Discipline: 教育学
Examination Committee Members: (主査) 特任教授 浅川 和幸, 教授 近藤 健一郎, 准教授 篠原 岳司
Degree Affiliation: 教育学院(教育学専攻)
Rights: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Type: theses (doctoral - abstract and summary of review)
URI: http://hdl.handle.net/2115/92355
Appears in Collections:学位論文 (Theses) > 博士 (教育学)
論文博士 (Doctorate by way of Dissertation) > 教育学院(Graduate School of Education)

Export metadata:

OAI-PMH ( junii2 , jpcoar_1.0 )

MathJax is now OFF:


 

 - Hokkaido University