Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
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Type | Author(s) | Title | Other Titles | Citation | Citation(alt) | Issue Date | bulletin (article) | 北見, 幸一 | B2Bマーケティングにおける企業ウェブサイト利用に関する予備的考察 : B2B企業勤務者調査を中心に | A preliminary study on the use of corporate website in B2B marketing : Focusing on the survey of the person who is working in B2B company | 国際広報メディア・観光学ジャーナル | The Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies | 22-Mar-2011 |
bulletin (article) | 北見, 幸一 | コーポレート・レピュテーションとCSR : レピュテーションを高めるCSRに向けて | Corporate Reputation and Corporate Social Responsibility : CSR for Higher Reputation | 国際広報メディア・観光学ジャーナル | The Journal of International media, Communication, and Tourism Studies | 21-Mar-2008 |
bulletin (article) | 北見, 幸一 | ブランド危機におけるブランド・ロイヤルティ : ネット上の書き込み内容分析による考察 | Brand Royalty in a Brand Crisis : By the Content Analysis of the Buzz on an Internet Blog | メディア・コミュニケーション研究 | Media and Communication Studies | 25-Nov-2011 |
bulletin (article) | 北見, 幸一 | 企業における社会関係資本とパブリックリレーションズ : 社会との関係構築による資本蓄積とパブリックリレーションズ定義の再考 | Corporate Social Capital and Public Relations : Capital Accumulation by Social Relationship and Rethinking the Definition of Public Relations | メディア・コミュニケーション研究 | Media and Communication Studies | 31-Jul-2009 |
bulletin (article) | 宮部, 潤一郎; 伊藤, 直哉; 渡邉, 浩平; 遊川, 和郎; 北見, 幸一; フィルコラ, ピーター | 北海道大学企業コミュニケーション調査2009資料集 | Corporate Communication Survey Hokkaido University 2009 | 国際広報メディア・観光学ジャーナル | The Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies | 15-Nov-2010 |
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