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Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >

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TypeAuthor(s)TitleOther TitlesCitationCitation(alt)Issue Date
bulletin (article)北見, 幸一B2Bマーケティングにおける企業ウェブサイト利用に関する予備的考察 : B2B企業勤務者調査を中心にA preliminary study on the use of corporate website in B2B marketing : Focusing on the survey of the person who is working in B2B company国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies22-Mar-2011
bulletin (article)北見, 幸一コーポレート・レピュテーションとCSR : レピュテーションを高めるCSRに向けてCorporate Reputation and Corporate Social Responsibility : CSR for Higher Reputation国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International media, Communication, and Tourism Studies21-Mar-2008
bulletin (article)北見, 幸一ブランド危機におけるブランド・ロイヤルティ : ネット上の書き込み内容分析による考察Brand Royalty in a Brand Crisis : By the Content Analysis of the Buzz on an Internet Blogメディア・コミュニケーション研究Media and Communication Studies25-Nov-2011
bulletin (article)北見, 幸一企業における社会関係資本とパブリックリレーションズ : 社会との関係構築による資本蓄積とパブリックリレーションズ定義の再考Corporate Social Capital and Public Relations : Capital Accumulation by Social Relationship and Rethinking the Definition of Public Relationsメディア・コミュニケーション研究Media and Communication Studies31-Jul-2009
bulletin (article)宮部, 潤一郎; 伊藤, 直哉; 渡邉, 浩平; 遊川, 和郎; 北見, 幸一; フィルコラ, ピーター北海道大学企業コミュニケーション調査2009資料集Corporate Communication Survey Hokkaido University 2009国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies15-Nov-2010
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