HUSCAP logo Hokkaido Univ. logo

Hokkaido University Collection of Scholarly and Academic Papers >
国際広報メディア・観光学院,メディア・コミュニケーション研究院  >
国際広報メディア・観光学ジャーナル = The Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies >

No.12 : [8]

検索結果表示: 1 - 8 / 8
資料種別著者タイトル別タイトル掲載誌等掲載誌等別名発行日
bulletin (article)依田, 真美ボランティアツーリズム研究の動向および今後の課題Volunteer Tourism Research : Trends, Features, and Research Agenda国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies2011年 3月22日
bulletin (article)名塩, 征史会話を構成する情報の探索と二種類の調整 : 協応関係と赴きの調整Searches of information and two adjustments constituting conversation : Interactive partnerships and orientations of activities国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies2011年 3月22日
bulletin (article)Perry, Christian D.Behavior Contracts in English Language Classrooms in a Japanese University-国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies2011年 3月22日
bulletin (article)高田, 和典携帯情報端末の技術とサービスに係る用語について : 高等学校の教科「情報」において指導すべき用語としてOn the terms related to the technology and services of cell-phone and PDA : As the terms to be taught in the subject "Information study" of senior high school国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies2011年 3月22日
bulletin (article)大西, 由美目標達成見込みの高低と動機づけの関連 : ウクライナにおける日本語専攻大学生の動機づけ調査A survey of motivations among Ukrainian university students of Japanese : The relationship between learners' motivations and their expectations of achievement国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies2011年 3月22日
bulletin (article)Twiddy, IainStates of Desire in Carol Ann Duffy's Early Love Poetry-国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies2011年 3月22日
bulletin (article)パイチャゼ, スヴェトラナ多文化教育の意義についての再考察Reconsidering the meaning of multicultural education国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies2011年 3月22日
bulletin (article)北見, 幸一B2Bマーケティングにおける企業ウェブサイト利用に関する予備的考察 : B2B企業勤務者調査を中心にA preliminary study on the use of corporate website in B2B marketing : Focusing on the survey of the person who is working in B2B company国際広報メディア・観光学ジャーナルThe Journal of International Media, Communication, and Tourism Studies2011年 3月22日
検索結果表示: 1 - 8 / 8

 

本サイトに関するご意見・お問い合わせは repo at lib.hokudai.ac.jp へお願いします。 - 北海道大学